ال جی G5 از امروز با قیمت 2 میلیون و صد هزار تومان وارد بازار ایران خواهد شد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اخبار روز ایران

نمایندگی ال جی در ایران دیروز طی مراسمی رسمی در هتل پارسیان آزادی از جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی ال جی G5 رونمایی کرد.

 

در این مراسم که با حضور مدیران ال جی و اصحاب رسانه برگزار شد، ال جی G5 با استفاده از یک پهپاد به صحنه وارد شد و آقای کانگ‌من لی مدیر محصول ال جی در ایران این گوشی را از پهپاد تحویل گرفته وبه حاضرین نمایش داد. مدیر محصول ال جی مهم ترین هدف از طراحی و تولید پرچمدار جدید ال جی و "دوستان ال جی" را سرگرم کردن کاربران عنوان کرد و این سری محصولات جدید را یک "شهربازی پر از ماجراجویی" خواند.

کانگ من لی در ادامه افزود که جی 5 زیبایی و راحتی را فدای یکدیگر نمی‌کند و همه را با هم دارد، بدنه فلزی یکپارچه در کنار باتری قابل تعویض و طراحی ماژولار. هدف ال جی سرگرمی بیشتر و زندگی بهتر است. وی هم چنین از تولید تجهیزات جانبی متنوع تر و کاربردی تر به عنوان ماژول های جی 5 و خلق یک اکوسیستم جدید از گوشی های هوشمند به نام "زمین بازی" ال جی خبر داد.

در ادامه این مراسم یاشار پورسیستانی، مدیر ارشد آموزش موبایل ال جی به روی صحنه آمد و درباره طراحی ماژولار، بخش‌های مختلف گوشی و کاربرد ماژول های عرضه شده برای دستگاه توضیح داد.

مزدک ابراهیمیان، مدیر محصول مدیا پردازش از قیمت دو میلیون و صد هزارتومانی و آغاز فروش این گوشی از امروز در بازار خبر داد. در بسته‌ بندی فعلی عرضه شده در بازار، کاربران علاوه بر گوشی ، یک ماژول Cam Plus، محافظ صفحه و کاور هوشمند نیز در اختیار خواهند داشت. این بسته تا یک ماه دیگر در بازار موجود خواهد بود. علاوه بر این آن دسته از کاربرانی که از یک ماه پیش برای پیش خرید آنلاین جی 5 از وب سایت ال جی اقدام کرده‌اند، علاوه بر گوشی یک هدفون رایگان B&O نیز در اختیار خواهند داشت.

در خلال جلسه پرسش و پاسخ، مهم ترین دلیل تاخیر عرضه آخرین پرچمدار ال جی در بازار ایران، مصادف شدن زمان عرضه جهانی با تعطیلات نوروز عنوان شد. از آنجایی که با توجه به مسائل ترخیص و گمرک واردات به کشور از اواسط اسفند به بعد عملا غیرممکن یا بسیار دشوار می‌شود، نمایندگان ال جی ترجیح داده‌اند فروش این محصول را از اردیبهشت در ایران آغاز کنند.

از میان ماژول های عرضه شده برای ال جی، ماژول‌های کم پلاس، ماژول صوتی های فای پلاس، دوربین 360 و هدست واقعیت مجازی در دسترس ایرانیان قرار خواهد داشت اما هنوز قیمت فروش این ماژول ها تعیین نشده است.

در پایان نیز عنوان شد که با وجود عرضه ال جی V10، از آنجایی که این گوشی به عنوان یک محصول بسیار مقاوم و برای کاربران خاص به بازار عرضه شده است، در حال حاضر G5 نقش آخرین پرچمدار ال جی را ایفا خواهد کرد. با توجه به نیاز کاربران و شرایط نامناسب آنتن دهی، این گوشی مانند بسیاری از گوشی های دیگر ال جی در نسخه دو سیم کارته به بازار ایران عرضه خواهد شد.

از مهم ترین ویژگی‌های ال جی G5 می‌توان به طراحی ماژولار، باتری قابل تعویض 2800 میلی آمپر ساعت، نمایشگر همیشه روشن 5.3 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی 1440 در 2560 پیسکل، اندروید 6 مارشمالو، اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا با کارت حافظه جانبی، دو دوربین 8 و 16 مگاپیکسلی با زاویه باز 135 درجه و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. با وجود پشتیبانی از دو سیم کارت، آن دسته از کاربرانی که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشند، باید قید استفاده از سیم کارت دوم را بزنند زیرا تنها دو درگاه برای کارت‌ حافظه و سیم کارت در این گوشی در نظر گرفته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب